سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/6/29
2:17 ص

اگر با دقت به استیل و حالت بدن اسب دقت کنید به راحتی میتوانید مشاهده کنید که بین بدن اسب با بدن انسان سازگاری ویژه ای وجود دارد

و به راحتی میتوانید بفهمید که گودی کمر اسب برای راحت تر نشستن شما و فاصله بین دست های اسب و شکم اسب برای چفت شدن راحت تر پاهای شما به اسب ایجاد شده است که باعث ایجاد تدبر در خلقت جهان توسط خداوند یگانه می شود.

خداوند اسب را برای استفاده انسان آفریده و اسب فواید گوناگون وبسیاری را برای انسانها به ارمغان آورده است ، این نگاه که فکر کنیم اسب فقط برای تفریح چند دقیقه ای یا صرفا ورزشی در باشگاه ها است کاملا غلط است  ویا از سویی دیگر فکرکنیم اسب محدود به کشاورزان و روستایی ها ویا صرفا برای پولدارهاست نیز رویکردی بسیار غلط است.

خیلی از افراد در جامعه هستند که از حیوانات بدشان می آیند ویا می ترسند ولی تنها با چند دقیقه سواری بر روی یک اسب به سرعت تغییر رویکرد داده و به اسرار نظام آفرینش ورابطه متقابل انسان و محیط پی می برند و عاشقانه از هواداران اسب می شوند این حسی که در وجود شما قرار می گیرد حسی است که خداوند متعال عالم آن را ایجاد کرده است .

بله یکی از فواید اسب همین حس متاقبل اعتماد شما به این حیوان نجیب است که در پزشکی امروز رشته ای به نام اسب درمانی را ایجاد کرده است وپزشکان معتقدند که اگر فردی اسب داشته باشد دچار بیماری افسردگی یا بیماری های روحی روانی نمی شود وبرای درمان این بیماری ها به بیماران توصیه می کنند که یک اسب برای خود خریداری کرده و با او دوست شوند . شما هم میتوانید امتحان کنید این حس دوستی به سرعت و باواکنش های جالب اسب ایجاد می شود . کافیست محبت خود ارزانی یک اسب دوست داشتنی بکنید و ببینید که پس از دیدن محبت های متداوم شما چطور به صدا، حرکات و حتی دشمن های شما واکنش نشان می دهد و شما را شیفته و فریفته خود می کند . البته باید به یادداشت که اسب یک حیوان است و همواره غرایض حیوانی او همراه اوست . هرچند حس اعتماد هم جزو غرایض این حیوان نجیب و دوست داشتنی می باشد.

THE BEST PARSI HORSE


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ